Welkom op de website van de Christelijke Gereformeerde Kerk van Rotterdam-Kralingen. Op deze website vertellen wij u meer over onze gemeente. Wij zijn een streekgemeente met ongeveer 260 leden. U bent van harte welkom om een dienst mee te maken. Wij komen gewoonlijk elke zondag om 10.00 uur en 16.30 uur bij elkaar in een kerkdienst in de Jeruzalemkerk.

Let op: indien u met de auto komt, houd dan rekening met betaald parkeren (van maandag t/m zaterdag van 9:00 uur tot 23:00 uur en op zondag van 12:00 uur tot 23:00 uur)

Live meeluisteren

Wilt u live meeluisteren? Klik dan op de start knop in de onderstaande audio speler. Het is niet mogelijk om live mee te luisteren als er geen dienst is.

Preekarchief

Wilt u een preek terugluisteren? Dat kan, alle diensten in onze kerk worden opgeslagen in het preekarchief. U kunt hier eenvoudig zoeken op voorganger, bijbelboek en meer.

Praktische informatie

De reguliere kerkdiensten vinden elke zondag plaats om 10.00 uur en 16.30 uur. In de periode van september tot en met juni wordt er maandelijks een Bijbellezing gehouden.

Liturgie vrijdag 29 maart 2024

Avonddienst - Goede Vrijdag

Liturgie zondag 31 maart 2024

Morgendienst - 1e Paasdag

Middagdienst

Liturgie maandag 1 april 2024

Morgendienst - 2e Paasdag

Projecten

De Heere vraagt ons om barmhartigheid te tonen aan onze naasten. Vanuit deze gedachte steunen wij als gemeente diverse projecten voor hulpbehoevenden in binnen- en buitenland.

Hulptransport naar Oekraïne

Vanuit de diaconie steunen we Stefanie de Wild in Berehove, Oekraïne. Stefanie zet zich daar in om vluchtelingen en mensen aan het front te voorzien van eten, kleding en andere hulpmiddelen. Met enige regelmaat gaat er een hulptransport met hulpmiddelen vanuit Nederland naar Stefanie. We verzamelen voedings- en hulpmiddelen voor de hulptransporten. Meer informatie kunt u op deze pagina vinden.

Zending in Siberië

We steunen de stichting Friedensstimme bij het zendingswerk in Siberië via deputaten zending. Vijfentwintig jaar geleden hebben zij Oleg Ljoebitsj uitgezonden als evangelist. Hij kwam terecht in Norilsk, een grote stad midden op het schiereiland Tajmyr in Siberië. Enkele malen per jaar collecteren we voor het zendingswerk in Siberië. Ook giften voor dit doel zijn van harte welkom. Meer informatie kunt u vinden op deze pagina.

Er zijn geen toekomstige activiteiten gepland.